TERUGSTUURBELEID



Dank voor uw aankoop. We hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Als u om welke reden dan ook niet volledig tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze aan ons retourneren voor een volledige terugbetaling, winkelkrediet of een omruiling. Zie hieronder voor meer informatie over ons retourbeleid

KOMT TERUG

Alle retourzendingen moeten binnen zeven (7) dagen na de aankoopdatum worden afgestempeld. Alle geretourneerde artikelen moeten in nieuwe en ongebruikte staat zijn, met alle originele labels en labels bevestigd.

TERUGKEER PROCES

Stuur een e-mail naar de klantenservice op info@loftleuchten.de om een ​​Return Merchandise Authorization (RMA) -nummer te verkrijgen. Na ontvangst van een RMA-nummer plaatst u het artikel veilig in de originele verpakking en stuurt u uw retour naar het volgende adres:

Bovenkamp Trading

Atnn: Returns

RMA #

#Lugova 3 kv 71

Vyzhgorod, Oekraïne 07301;

Oekraïne

Let op, u bent verantwoordelijk voor alle verzendkosten. We raden u ten zeerste aan om een ​​traceerbare methode te gebruiken om uw retourzending te verzenden.

TERUGBETALINGEN

Na ontvangst van uw retourzending en inspectie van de staat van uw artikel, verwerken wij uw retour of ruil. Sta minimaal zeven (7) dagen na ontvangst van uw artikel toe om uw retour of omwisseling te verwerken. Afhankelijk van uw creditcardbedrijf, kunnen teruggaven 1-2 cycli van facturen duren om op uw creditcardafschrift te verschijnen.We zullen u op de hoogte stellen per e-mail wanneer uw retour is verwerkt.

UITZONDERINGEN

De volgende items kunnen niet worden geretourneerd of geruild:

Beschadigde items

Voor defecte of beschadigde producten kunt u contact met ons opnemen op het onderstaande servicenummer om een ​​terugbetaling of omruiling te regelen.

Houd er rekening mee dat

Voor alle aangiften wordt een restocking-vergoeding van $ 10,00 in rekening gebracht.

VRAGEN

Als u vragen heeft over ons terugkeerbeleid, kunt u contact met ons opnemen op +380936622487

info@123partij.nl.